Wie is de drijvende kracht achter de Stylingguide Academy

Geraldine Caraballo (1970) is als inspirator-trainer en al meer dan 25 jaar actief in de wereld van Fashion, Retail en Styling Het tot stand brengen van imago concepten voor verschillende tijdschriften, tv programma’s en winkels-merken zoals Marie Claire, Viva, Yes, LINDA., Jan, Midi, Avantgarde, Celebrity, Libelle, Wehkamp, V&D en Etos. Een passend imago advies geven aan bekende en minder bekende personen, de Mode Retail Branche en Cursisten zijn haar grootste passie. Door het combineren van haar kennis op het menselijke vlak, stijl, empowerment en persoonlijke ontwikkeling kan zij in korte tijd mensen in hun kracht laten komen.
Verder is zij invoelend en doorziet snel waar de kern zit.

Mijn persoonlijke missie:
🗨 De mode branche, en retailers inspireren daar waar nodig. De creativiteit en duurzaamheid bevorderen. Ondernemers meer succes laten ervaren. Delen van kennis, visie en ervaring als het gaat over mode vertalen richting de consument. Dit doen wij al meer dan 25 jaar met succes en vol passie.

                                   Geraldine Caraballo


Waarom de Stylingguide Academy inschakelen?

We zijn oprecht geïnteresseerd in mensen en willen een persoonlijke band opbouwen met onze klanten. Wij zijn open, eerlijk en altijd transparant. Wij communiceren in duidelijke taal, zodat een klant exact weet wat er verwacht kan worden. Ook de lichaamstaal is open en toegankelijk. Wij vinden het heel belangrijk dat een klant, zich prettig en op zijn gemak voelt. Door voldoende tijd te reserveren voor de cliënt, ervaart deze een hartelijk welkom in een open atmosfeer. Dit ontstaat vanuit onze basishouding waarbij gelijkwaardigheid, vertrouwen en integriteit hand in hand gaan.

Wat doet de Stylingguide Academy?

Onze kracht eigenheid:

Het handelen en uitvoeren vloeit voort uit ervaring en originaliteit. Eigen kracht en puurheid staan hierbij centraal. We krijgen energie van ons werk omdat we mensen verder kunnen laten ontwikkelen door hen te inspireren en motiveren. We hebben plezier in wat we doen en creëert een bijzondere relatie met onze klanten.